tisdag 11 maj 2010

...

hello, det var länge sen jag vet.. men jag ska försöka skärpa mig nu. Iaf har det vell inte hänt så mkt tror jag. det hände inte så mkt i skolan idag, förutom att vi planerade en massa till i morgon. det blir grillkväll med klassen för att BÄSTA sanna fyller år ( det var ett skämt ) haha, nejdå. men i morgon får ni säga grattis till henne. alla ska typ baka någonting , så jag och iida ska baka i morgon efter hennes teater. kvällen kommer bli bäst och efter grillningen ska alla till iida och sova så det bli najs!!! Jag vet ej om jag orkar gå i skolan , det känns onödigt att gå upp klockan 7 för att ha bad och sen gå hem igen, liksom det känns inte värt det. sen är vi lediga torsdag fredag oxå !!! najsnajs!! men kanske går ändå , om det blir att jag sover hos saara , men inte besämmt mig än.. jag har panik , jag har inte hitta en avslutnings klänning och jag har liksom skit mkt att betala först
-klasströjan på 340 spänn
-stockholmsresan 270 spänn
-avslutningklänning
- greklandsresan 5700 spänn och allt ska vara betalt i maj , lyckat !! eller inte...

jaja, lägger nog upp ett inlägg senare ikväll ;)
puss /eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar