tisdag 18 maj 2010

hej. det har varit dåligt med bloggnign nu, och jag ber pm ursäkt, eller något (?!) kan berätta lite om helgen som varit, har varit ute med kompisar och så. i lördags så var vi ute till typ 5 på morgonen, men gick vi hem till patrick, satt och snackade sen sov vi någon timme, och vid halv tio så gick becca och jag hem och sov till två, halv tre. tror jag klockan var iallafall. sen har det inte hänt så mycket mer, idag är det tisdag, skitdag! solen lyser och jag är ändå inte glad!? allt är fel, alla är fel. usch, vill bara bort från denna håla ett tag. på torsdag är det min födelsedag, och på lördag ska jag tydligen ner till göteborg men vill inte ner dit, jag vill stanna hemma och umgås med mina vänner, nej nu ska jag sluta vara negativ, nu ska jag träffa min solstråle backman, vi ska nog köpa glass, och SOLA! puss / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar