måndag 10 maj 2010




hejhej! länge sedan right? men har inte varit hemma så mycket och har haft fullt upp..i fredags gick jag ut med tjejorna, vi satt på donken och träffade massa folk! superkul! och på lördagen så var det cinderella, stockholm-mariehamn. hade jättekul, vi firade min morfar, 90 år! och han är verkligen superpigg, och glad, så vill jag vara när jag är 90 år! igår på båten så uppträdde caroline af ugglas, gillar henne inte i vanliga fall, men om man bara lyssnar på hennes låter, så är dom riktigt fina och hon har ju störtskön personlighet! sedan var det en lång bussresa hem till lilla hedemora, nu sitter jag här hemma och pluggar so, känner mig hängig och trött, och ont i huvudet! men går nog till skolan imorgon, och sen är det onsdag, och sen på torsdag& fredag är vi lediga, så det blir extra lång helg, blir väl att gå ut med mina sötnosar julia och becca. / sss

1 kommentar:

  1. hah oj, glömde skriva ditt namn där att vi ska börja dras upp på lördagar. förlåt saara!<3
    I HELGEN DRAR VI UT IGEN !

    SvaraRadera