tisdag 4 maj 2010

heej! sitter här och kollar på lite kläder..ingen aning om vad jag ska ha på skolavslutningen..vill ha någon fin klänning, ganska kort, och sen en fin jacka typ..och ett par snygga klackar. idag gick jag till skolan, mådde dåligt, så jag gick hem, följde med mamma till avesta och köpte en cardigan, två linnen, hårspray, inpackning till håret och en supersöt bh. egentligen borde jag plugga no eftersom jag har nationella imorgon, men jag orkar inte sitta och lära mig en hela bok på en dag, asso det har jag inte någon lust med, eller det funkar inte heller. det var länge sedan jag bloggade, men det har inte hänt så mycket sedan förra inlägget, eller jo hade en underbar valborg med becca och julia, och en massa annant folk! imorgon fyller mamma år. hehe vet inte vad jag ska köpa till henne...hmm? något förslag, emmas mamma fyller ju också år..hon som bloggar här med mig asso. och igår fyllde älskling 16 år! grattis igen, men nu ska jag förtsätta leka klänning för det är ju bara 36 dagar kvar!
ha det bra allehopa! puss/ sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar