tisdag 27 april 2010

bättre sent än aldrig.

jag har inte bloggat på evigheter jag vet, men har varken haft ork eller nått speciellt att skriva om så tog en "liten" pause. Men nu är jag tillbaka och ska försöka med ett inlägg varje dag . Denna vecka har vi så kallad "musik vecka" då vi bara spelar musik, sen på fredag ska vi uppträda för stureskolan, det har inte gått så jätte bra att träna men de kommer väll så småningom hoppas jag.Men i morgon har jag utvecklingsamtal oxå, jag vill inte men det måste vell gå. Har suttit här vid datan ett tag och spelat gitarr och kollat runt lite på bloggar, mysigtmysigt. Funderar på att gå en sväng till Open Sun och ta en solning på 21 min, skulle vara underbart skönt!
fast jag måste tänka på min ekonomi dom här dagarna.. men iaf så börjar jag jobba redan nästa helg, men det ska bli skönt att tjäna egna pengar och så.. jag måste ju börja spara till grekland oxå, även fast det är långt kvar. men, ska iaf dra på mig mina mjukbrallor och gå och ta nått gott i köket, får se vad jag hittar på. vi höres i morgon , lovve/eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar