fredag 2 april 2010

dålig uppdatering, i know! men det är för mitt internet har varit konstigt, och jag har inte kunnat varit inne på datan alls?! men det har inte hänt så mycket, måndags var det studiedag, jag och helen var uppe till åtta på morgonen, hahhahaahhaha. tisdagen var lugn och det var en helt vanlig tråkig skoldag,..onsdag hade vi matteprov.. gick inte bra.. men man kan alltid hoppas på det bästa! och igår så gick vi till elva, sedan fick vi lov, efterskolan så var jag, helen och alice hemma hos mig, sen stack vi ner till vasahallen på någon fotbollsgrej, upptackt! satt där i en evighet och bara lyssnade när dom snackade...sen gick jag och lovisa och kollade på herrarnas match, medan alice gick till sin boytoy. sen gjorde vi väll inte så mycket mer, idag drar jag till märsta, wihoo, stannar där ett tag, vet inte hur länge, men jag kanske bloggar från beckas data, or my phone, heh. men ha ett bra lov, puss så länge. / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar