måndag 5 april 2010

fyllebokning

jag och mormor har bokat en resa till grekland , fast vi bokade den i lördags när alla var fulla . så dom kom inte ens ihåg att vi hade bokat , lite kul faktiskt . men nu är det bokat iaf och vi åker 2 augusti har lite svårt att betala eftersom jag ska jobba i sommar och vi måste betala pengar i förskott, men det fixar sig nog. just det ! i helgen händer det massor, alla tjejor ska träffas iallafall sen dra jag och carro upp till leksand det kommer bli AWESOME !!!puss på det. i morgon kommer Saara till hedemora, får vell se hur vi kmr träffas.. men nått hoppas jag vell att det blir.
jaja, kanske dra på kryssning på birka paradise på torsdag det visar vell sig.. men funderar på att stanna hemma, men vi får la se hur det blir. har iaf sovit hos carro över natten , vi gick typ runt hela hedemora , och pratade om ALLT och INGET. sen såg vi på 2 filmer och båda hade jag sett hahah. jajaj, nu ska jag typ kika runt på några bloggar. just det kan visa en bild på våran strand i grekland , det är till lefkas i grekland vi ska iaf , underbart !!














puss på rompan /eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar