söndag 25 april 2010

hej! lääänge sen va? tycker det jag med! men det har varit mycket med skolan, och nationella prov hit och dit. men jag ska iallfall försöka blogga mer, FÖRSÖKA! hah
mitt internet har typ laggat upp sig, så det funkar knappt, och när det gör det så kanske det håller i tio minuter.. men iallafall! det har inte hänt så mycket sedan inlägget, som skrevs för typ tusen år sedan, jag vet :$ jo, en sak.. jag går på kryckor, vilket jag ska göra i typ två veckor till?! kommer få riktigt fina armmuskler! (a) jag var ute och sprang, klev snett, och poff så var typ en sena av i fotleden... ajajajajajajaj!

igår var jag i kupolen, med helen och alice..haltade runt där. men kom hem med tio nya klädesplagg, hehe! värsta fynden också! efter det stack jag och helen till henne och hämtade lite grejor, medans alice stack till ica och köpte engångsgrill och lite annant smått och gått!på kvällen gick vi och grillade, riktigt mysigt!! idag.. jaa jag har mest tagit den lugnt, tog en sväng med mamma och mormor till lager 70 som dom nyligen öppnat i borlänge, sen gick vi på kupolen en snabbis, men jag kände mig snål eftersom jag handlade igår, JAAHAHA! dukitgt va?! imorgon är det måndag och jag och alice ska nog göra muntliga nationella i english. tisdag och onsdag så sitter jag i kafeterian, och på onsdag ska jag till kuratorn och snacka igen, fett skönt! sen så på fredag är det valborg, det ska bli roligt, vet inte vad jag ska hitta på riktigt, men det blir väl att vara ute med vännerna! vad ska ni hitta på? nu har jag bloggat för hela veckan, om internet inte funkar asso! haha..?! inte så roligt men men, nu ska jag kolla på lite teve, och får i se vad som händer! puss hej leverpastej! / sss

1 kommentar:

  1. Usch och fy, kryckor och allt.. Men du får krya på foten!
    Kramra från oss

    SvaraRadera