fredag 9 april 2010

hej alla glada. jag har inte bloggat så mycket men det finns en orsak! CPINTERNET! usch, jag blir galen. det laggar och laggar! men iallafall, igår så satt jag hos frisören i tre timmar, och poff så är jag blond! nöjd också! bild kanske komme senare! sedan gick jag upp och mötte lovisa, emma, helen och alice vi käkade lite kebab, och sedan gick vi hem till mig, var nog uppe till fyra fem, ingen aning! idag har jag bara tagit det lugnt, var ner till mormor och morfar, träffade aron, vi hyrde 2012, jag trodde inte att den skulle var bra, men det var faktiskt bra, och SORGLIG! gick ut med emma ett tag, och nyss har jag kollat talang, BERT GRÅTER TVÅ GÅNGER PÅ ETT PROGRAM?! helt sjukt , right?! men nu ska jag kika på one tree hill och mysa! puss / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar