måndag 22 mars 2010

19:45

hello! idag har jag vart i skolan , dagen har bara rusat i väg , underbart! först hade vi samling och den gick lika for som vanligt , typ 2 min dårå. sen hade vi matte prov på a-delen , den var jätte lätt. sen skulle vi haft kör men vi hade ingen så vi flyttade vår musik som vi skulle ha sista timmen till kör timmen , så slutade man 3 ist för 4. efter musiken hade vi lunch. sen efter lunchen skulle vi ha studier , men det blev inge jobb där inte, eftersom det kom två poliser på besök så vi fick ställa dom en massa frågor, awesome. sen efter det hade vi svenska och vi gick igenom nationella proven och vet ni hur lycklig jag blev när jag fick G eller?!?!?!?!?!?!? trodde jag skull få ig verkligen. sen slutade vi , härlig dag va?! nu sitter jag här i sängen, har ritat lite, det var så länge sen. snart är det naionella prov igen uppsatsen i engelska , den kmr jag däremot inte att klara. men men , det får gå som det går helt enkelt. engelska är ju det ämnet jag suger på. *suck*. just det caroline är sjuk, så jag har ingen som håller sällskap med mig till skolan , så trist att gå själv. peace and love / eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar