måndag 8 mars 2010

u n d e r b a r t

hej
sitter här och kollar på v.ä.n.n.e.r och myser med mina mysiga katter, kom nyss hem ifrån skolan, första dagen efter lovet, lite lagomt seg och trött! jag vet inte vad jag ska hitta på idag, kanske dra ut, eller träffa h, ah vi får se! laddade ner Mozilla Firefox till datan, fan va nöjd jag blev asso?! internet är mycket snabbare och så har jag världens snyggast mall högst upp, på min älskling michael weatherly, så himla snygg!! men nu ska jag typ skriva våran roman om livet, som vi håller på med i svenskan, det är fem kapitell, första är födsen, andra är första dagen i gymnasiet, och tredje är dagen efter bröllopet!? det kapitlet är skiitkuuuuuul, man kan verkligen fantisera sig bort i drömmarna , HEHE! jag skriver om mitt drömbröllop på bahamas beach med michael weathery. det kommer blir asbra! men nu måste jag skriva?! PEACE OUT!! /sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar