måndag 22 mars 2010


tjenare! nu gör vi ett bloggförsök igen, förra blev ju lyckat, hah! jag kommer antaglingen sitta och häcka här vid datan och kolla på the o.c, jag har kollat lite på nelly, gina tricot och H&M och har hittat massa godbitar. förr förra veckan så " ansökte " jag om en voddler invite, och idag fick jag en, så det var ju bra! så gör så ni med om ni inte redan har voddler, det är ju alltid kul att ha, heh! och om ni bli medlem i H&M idag så får ni 25% på valfri vara när ni beställer på internet, det gjorde jag, och jag har använt den typ fem gånger, så det är ju bra?! någon mer än jag som Ä L S K A R Kan Dee linnen! gud jag är helt förälskad i dom! så underbart snygga! jag funderar på att köpa ett till sommaren, eller om jag önskar mig ett i födelsedagspresent!...dom ligger på 239 ;- om du vill köpa så gå in här http://kandeeshop.se/ det ska nog jag göra?! men nu ska jag fortsätta kolla på the o.c och ta panodil och försöka sova lite, PEACE OUT! / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar