måndag 8 mars 2010

ska man skratta eller gråta?

hej !
jag och saara'babe har nyss haft lite tjejsnack , skit skönt ända personen som liksom inte tycker det är helt stört utan liksom förstår mig utan att neka det jag säger direkt, och jag skäms inte för en minsta lilla grej jag säger till henne , det är otroligt skööööönt! nu är jag lite trött så ni får var beredd på lite stavfel eller om ni inte förstår vad jag skriver , men ligger faktiskt i sängen och typ halvsover. jag har liksom inte lagt upp nån bild på mig själv för då känner jag mig så ego. det är ju ändå både min och saaras blogg. Men två fick mig ett leende på läpparna idag, tack! just det, jag tycker ni ska läsa ellie:s blogg, elliinorx.blogg.se en helt underbar person! men nu tror jag det blir sov dags för mig , så jag orkar upp i morgon.
puss! /eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar