tisdag 16 mars 2010

one tree hill

ligger här och tycker synd om mig själv, och gråter till one tree hill. så jävla underbar serie.ser just nu på 7:ans sesong, man blir arg, ledsen och sur. att ett program kan vara så känslosamt fattar jag inte. jag har halv sovit nu en stund, ska nog börja kolla på one tree hill igen , innan emil kommer hem så jag får vara i fred.
vi hade NP i engelska idag, och jag vill inte prata om det ända jag kan säga är att det gick piss...... hur gick det för er?! hoppas det gick bra för nån iaf. jag och elinor vill sticka utomlands nån som följer med?! tänk att ligga på en strand långt bort med sina underbara vänner. men nu blir det one tree hill. föresten hur kan man vara så söt som jamie (stavning) är i one tree hill?/eeb

2 kommentarer:

  1. haha, trodde det var din lillebor :o :D

    JAG FÖLJER MED!!!

    SvaraRadera