söndag 21 mars 2010


tjenare på er! just nu ligger vi här i sängen och typ inte göra något, hehe! gårdagen var mycket mysig, även fast vi inte gjorde så mycket, och det blev inte så mycket film, utan det blev mer sömn, haha! emma hade en skitkonstig dröm asso! jag och backman var i ett hus och blev jagade av en bög, vart i än gick skulle vi sprida lappar så han kunde hitta oss, fast vi spredde de på andra ställen så han inte hittade oss,..sen vaknade hon?! haha, jag har inga kommentarer, förutom att jag garvar ihjäl mig! hehe! asso varför har det börjat snöa?! kollade lix ut genom fönstret när jag vaknade och då var det vitt på gatorna och det snöade asmycket?! plus att igår så gick jag ute i skinnjacka, och solen lyste och man såg gatorna..usch! nu vill jag ha vår! måste bara säga en sak , jag gick med i en grupp på facebook igår, hm jag tro inte att det var lika kul för brorsan som det var för mig?! hahah!
/ ssseeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar