tisdag 16 mars 2010

fotboll in my heart

heyy, tisdag igen då?! gjorde ju nationella proven, omg?! cp prov, första gick bra men andra delen gick åt helvete, liksom man hörde inte vad dom sa, och typ dom sa en stad i australien, och liksom jag hörde inte vad dom sa, eller jag hörde b.... något så jag skrev b och några ihopsatta bokstäver, men nu ska jag dra och träna fotboll, så himla länge sen det var sedan jag gjorde det asso?! ska bli skööööönt! sedan ska alice sova här, så vi ska väl kolla på desperata hemmafruar, och dating in the dark, haha så jävla patetiskt program men jag måste ändå kolla på det! imorgon har vi nationella proven igen, fast muntligt i matte..fuck off matteböcker, miniräknar och linjaler! men nu lär jag börja fixa mig, pussen! / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar