söndag 28 mars 2010

tjenare, det var längesedan?! men nu bloggar jag igen, mitt internet kommer och går.. men iallfall helgen har varit underbar med becks, jag och mamma åkte ifrån hedemora igår vid tio, kom till märsta, vid typ ett tror jag det var, vi fixade oss och grog in till stan, det var typ rea på varenda gina tricot och skitmycket kostde typ 49,50 ;- så jag hittade två tröjor.sedan åkte vi hem och kollade på lite teve, bland annat körslaget, och haha det där felet på slutet?! wtf? shit va pinsamt! ni som inte kollade, dom ropade dom upp fel kör som skulle åka ut.. men iallafall, vi låg i sängen och snackade ett bra tag innan vi somnade, idag så vaknade vi vid halv elva * kollar på klockan* åh nej, måste man inte ställa om den idag? jo! så i vaknade halv tolv, har ni ställt om klockorna allehopa? vi åt lite frukost, sedan gick vi till solexpress och solade litegranna, sen kom mamma, vi åkte hem och stannade lite i uppsala och kollade i gränby centrum. sen kom vi hem, helen kom hit, vi gick hem till ICA köpte chips och dipp, kollade på wipeout, hahah så himla kul! och nu sitter vi här och har spelat pinball, heh! men nu ska vi flumma vidare, HAH! imorgon är det studiedag, gud va skönt! så ni som inte har det, HA DET KUL I SKOLAN! peace out! / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar