fredag 26 mars 2010

22:18

hejhej, dålig uppdatering jag vet... men jag är ju på semester så?! sitter och kollar på let's dance, såg att saara hade lagt in ett inlägg om det, men visst mattias är snygg? men liksom claudia dansar fett bra, och älskar hennes personlighet och dom förtjänar verkligen att vara i final båda två, och jag vet inte riktigt vilken jag hejar på, men tror jag håller lite mer på claudia, men det är ju nästan klart att claudia vinner, alla tidningar , det är ju samma med melodifestivalen, det är fett tråkigt när dom skriver ut så i tidningar. menmen, vilken tror ni vinner?
blire claudia?















eller mattias?












jadu, det är spännade, men nu börjar det snart , så ska göra i ordning mig för soffan ta lite pepsii och göra det bekvämt så byebye / eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar