tisdag 9 mars 2010

summer !!!

hej!
gud vad jag längtar tills sommaren, det är nått helt otroligt. tänk och bara gå i bikini på stranden, sola och bada och vara med vännerna. gud så u n d e r b a r t! jag har också funderat på vilken färg på conversen jag ska köpa.

















jag gillar dom gula hemskt mycket men har också funderat på lila, röd, gul, mörkrosa, eller nått med nått mönster på. vad tycker ni? jag gillar oftast när dom är enfärgade. jag har faktiskt inte orkat plugga idag. vi har också fått veta att det blir biologi som NP i no:n, det jag mest suger på. men vi fick iaf börja med biologi idag vi fick välja mellan genetik och kroppens nervsystem typ, eller vad det var. jag hade inte tränat glosorna idag i engelska men han förhörde oss aldrig på läxan iaf. nästa tisdag är det dags för NP i engelska jag är jätte nervös för det. jag tror det är uppsatsen som är först. hk prov på torsdag har jag , och har inte pluggat ett skit kanske ska öppna boken iaf , eller vad tycker ni?
byebye /eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar