fredag 19 mars 2010

packat och klart!

nu har jag äntligen snart packat klart till fjällen, sköööönt! hatar att packa. men jag har ju inte nämnt här i bloggen att jag ska åka till fjällen, men farmor och dom kmr och hämtar min packning i morgon eftersom dom åker på söndag och jag har ju nationella prov på onsdagen, så jag åker efter det. jag tror jag kommer blogga nån dag från mobilen maybe.. men jag har inte riktigt tänkt så långt än. det blir iaf 6 timmars buss/tåg resande, bussresa är längst, jag hatar verligen och åka buss.. hellre tåg lix?! men idag har jag inte gjort så mkt, skulle plugga men jag har verkligen ingen ork till det.. sitter just nu och väntar tills lets dance ska börja igen, tror ni willy kommer till final? asså, det är värdelöst om han gör det. då är det inte kul ju. Ska iaf tillbringa dagen med saara i morgon, skönt. vi ska nog bara ta det lugnt!åh, jag längtar verkligen tills jag får åka snowboard. slänger in en passande bild.

















puss/eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar