torsdag 18 mars 2010

tjenare! sitter här och har nyss kollat på top model, asso jag fattar inte vad dom ser i heather ?! hon ser bara läskig ut, men men skoldagen gick bra, lite segt bara skippade spanskan för jag orkar verkligen inte med barbro, men det är inget jag råder er andra till! hhaha, var till läkaren på vårdcentralen med mamma, dom tittade på min handled och sa att jag skulle ha den lindad nån vecka, så jag får väl ha det! men det händer att när jag lindar själv så blir det för hårt, och min hand blir blå och jag tappar känsel i den! morgon ska vi till falun och kolla på någon teater, men felet är att alla som sett den tycker att den varit lååång och tråkig, så jag undrar om jag orkar följa med?! men egentligen så är det ganska chill, för man sliper skolan och kan ju faktiskt stanna i falun och shoppa efter?! heheh, men nu ska jag dra upp på stan, och ingen träning för mig, min handled och min benhinneinflmation idag, PEACE OUT! / sss

1 kommentar:

  1. Seriöst! Skippa spanskan!?!? Icke OK! Sluta upp med dessa fasoner bums.

    SvaraRadera