onsdag 10 mars 2010

kan inte riktigt bestämma mig

sitter här och kollar runt på lite på kläder , asså jag bara älskar kenzas kläder dom är helt underbara!




















nu har det börjat blivit vår ute, solen har kommit fram och det börjar bli lite plusgrader allt! skööööönt! hade tänkt och plocka fram vårjackan också, men jag har ju en svart skinnjacka men funderar om jag ska köpa en brunn eller om jag ska använda jeansjacka, vad tycker ni är snyggast?! åh, jag är jätte sugen på att färga mitt hår brunt, men är rädd att det blir fult. men behåller nog mitt blonda hår över sommaren iaf! jag har kollat runt på lite bloggar, och ska nog lägga mig och se på one tree hill men först borde jag nog plugga lite, har hk prov i morgon som jag sa. funderar också på att gå ut ett tag när det är så fint väder, ni kan ju slå en pling om ni vill träffas. / eeb

1 kommentar: