tisdag 9 mars 2010

svar

hejsan, varför ville ni göra en blogg tsm? och hur länge har du och saara varit kompisar? jag tycker ni är jätte söta, har själv ingen blogg men tänk att skaffa en. skulle vara glad om ni svarade på mina två frågor : D

svar: hej! det skulle vara jätte kul om du skrev ditt namn under kommentaren. vi har ju alldels nyss gjort denna blogg tsm, vi tyckte det skulle bli skönt att ha en blogg tsm eftersom man vet att det är alltid nån som kan blogga, ofta bloggar vi båda alla dagar. men vi går ju inte i samma klass och träffas oftast på fritiden och så, så vi upplever ju inte samma saker. saara har jag känt i ungefär 5 år snart, hon började på stureskolan i femman och då lärde vi typ känna varandra direkt eftersom vi bodde på samma gård då. vi är jätte bra vänner och jag kan verkligen berätta allt för saara. ifall du inte har en blogg så tycker jag du skulle skaffa en , det kan vara skönt att skriva av sig lite. man behöver ju inte ta upp allt, man måste ju ha lite privat ibland. men som sagt alla som kommenterar skriv gärna namn och blogg om ni har , så kan vi kolla på eran blogg. /eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar