söndag 7 mars 2010

god morgon! vaknade nyss med backman fastklistrad mot mig, haha! igår så var vi med några kompisar kom hem vid halv ett, ganska trötta, vi slocknade typ direkt när vi kom innanför dörrarna. idag så ska kanske åka till säter med carrobarro på musikdirekt, vet inte direkt vad det är men jag gissar på att det är någon slagt musiktävling?! strax ska jag fixa mig, och så. är det någon vet vilka som gick vidare till finalen igår? asso på melodifestivalen? jag kollar inte så mycket, men jag tycker det är kul att veta, HAA! jag tror väldigt starkt på darins låt. just nu sitter jag och lyssnar på den, får gåshud varie gång. ikväll blir det film, luftslottet som sprängdes, har redan sett den, men jag tycker den är riiiiiiiktigt bra! och varie gång den där tegelstenen kastas igenom fönstret blir jag alltid lika jävla rädd, även fast jag vet att det kommer hända! sista dagen på lovet idag?! seriöst va fort det har gått?! men jag ska inte klaga för jag har haft riktigt kul, varit i falkenberg, och becka har varit här, och varit med massa underbara personer! men nu måste jag fixa mig, byebye! / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar