onsdag 10 mars 2010

grey's anatomy snart


hejj!
sitter här framför teven och slappar lite, dagen har varit lugn och skön! imorgon är det skola igen, boring!? haha, men det är typ 91 dagar kvar till sommarlov! seriöst jag vill inte sluta på vasa, eller jag vill det fast samtidigt så kommer jag sakna det något så grymt mycket. hha, jag har typ haft en dålig dag (igen!?!) typ allt i skolan gick åt helvete och typ på väg hem halkade jag på en jävla isfläck, och nu sitter jag här med ont i revbenen och en skrubbsår ovanför ögat, stackars mig säger jag bara! menmen snart så börjar gray's , fan va jag längtar, fast det är bara det att när man kollar på det så tar det slut så himla snabbt?! fattar inte, och medans man kollar på något men inte alls gillar så tar det en jävla lång till! någon mer än jag som tycker det? men nu blir det bort med allt smink och fixa till mig, peace out!/ sss

1 kommentar:

  1. Nämen aj, halkade du så illa. Attans bananer. Hoppas du repar dig snart.
    Kramar från Ture och Anneli

    SvaraRadera