måndag 8 mars 2010

I'm not saying its your fault, Although you could have done more

hej!
idag började skolan som sagt efter en veckas lov , dagen gick ganska segt men ändå snabbt. det har inte varit min dag i dag så har gått runt och varit lite små sur , hur mina underbara vänner står ut vet jag inte själv. jag längtar tills på söndag då jag och caroline drar till djurås och kollar på den 3:e del tävlingen i musik direkt före de blir final på coz sen och där går en vidare till typ uddevalla, eller vad det heter. jag har typ 60 glosor som jag ska plugga in till i morgon och lära mig vad dom betyder det kanske är meningen att jag ska sitta och plugga ist för att sitta här vid datorn, men kommer iaf hamna här igen tillslut. sett att vi fått några besökare iaf , bloggen är ju alldels ny. och vi lovar att vi ska fixa en design så snart som möjligt ,det är så tråkigt att kolla annars tycker jag själv, men håll ut. har det lite jobbigt men en gammal vän just nu men det går nog snart över , rubriken beskriver det lite. Men nu ska jag skriva med min u n d e r b a r a vänner på msn. just det nu har jag och carro planerat idotten klart, jag hoppas den blir bra !
byebye/ eeb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar