torsdag 18 mars 2010

vill ha.

hej!
gick äntligen till skolan idag, skönt att vara frisk igen. dagen gick skapligt fort för att vi kolla på film på tyskan , der Tunnel hette filmen. på idrotten spelade vi vollyboll , det var jätte kul! asså, jag känner verkligen att jag måste shoppa snart!!
saker jag vill ha:




















är så himla trött, har nyss duschat, brukar man inte bli pigg då? det blev iaf inte jag.. har nyss ätit, kebabtallrik. jag känner mig som en boll, som bara rullar fram.
åhh, jag vill se oth men jag har ju kollat klart på avsnitten, kanske man ska börja om från ettan? fast oc är ju oxå väääälldiiiigt bra! Nu ska jag bädda ner mig och kolla på film på datorn bloggar mer i morgon.
puss/ eeb

1 kommentar:

  1. vart kommer tightsen, dom håliga, ifrån!??!!? :o ♥
    asvackra juue :] <3

    SvaraRadera