lördag 20 mars 2010

l ö r d a g


god morgon! hur är det, är ni trötta? det är iallfall jag?! jag fattar inte liksom varför jag är det, vi var ju bara uppe till två kanske, men min hand har verkligen varit emot mig i natt den har gjort så himla ont, inte roligt! men den läker väl snart, hoppas jag.. idag ska jag vara med backman, läänge sedan nu, saknat mitt lilla troll! vi tar det nog bara lugnt, kanske köper lite mat, och godis, kanske hyr en film, eller så kollar vi på körslaget som börjar idag! jag har sett det på reklamen men jag känner inte igen någon, förutom de har bröderna rongedahl, eller var dom heter, och typ hon som vann idol 2007, marie eller var hon hette?! men nu ska jag kolla på film med lousie, tänkte slänga in en bild som omväxling, duktigt va?! / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar