tisdag 9 mars 2010

inte min dag

helllou!!
sitter här och funderar lite på vad jag ska köpa till louise i present, pengar är ju så trååkigt?! men något hittar jag väl på, kollade nyss på top model, hehe! skoldagen gick fort, tisdagar är fett chill!! imorgon är det onsdag, trökdag! på gympan ska vi bada men jag skippar nog det, HEHE?! och så har vi spanska med barbro, min bästa lärare, not?! haha! justia idag så hände fakstiskt en lite rolig sak, jag har ju mina nycklar till skåpet och hemnycklar i stockholm, så jag har ju inte kunnat öppna mitt skåp denna vecka, eller haft nå skolböcker, men imorse så gick jag förbi mitt skåp och där hängde mitt fina lilla lås, men nu efter skolan på väg ut, så var mitt lås borta?! spårlöst försvunnet?!! asso någon har tagit mitt lås, så omoget, hehe! plus att jag inte hade nå nycklar hem så becca gav mig smeknamnet "utelåsta saara utan lås", AHAH?! och så kommer erik (en lärare) och slänger in en rolig kommentar, "du kan få mina nycklar", vilket inte var så kul i just det ögonblicket?! HAHA! men nu ska jag duscha, och sedan blir det teve och lite mys, puss! / sss

1 kommentar:

  1. hejsan, varför ville ni göra en blogg tsm? och hur länge har ni känt varandra? jag tycker ni är jätte söta, har själv ingen blogg men tänk att skaffa en. skulle vara glad om ni svarade på mina två frågor : D

    SvaraRadera