söndag 21 mars 2010

halloou, vi kollade precis klart på the ugly truth, den var faktiskt as bra tycker iallafall jag, hmm och ögongodis fanns med iallafall, Eric Winter in my ♥ vi låg båda och fantiserade oss bort med honom där ingen kunde ta honom ifrån oss.. tills vi insåg att det bara var en livlig fantasi, och då var det inte lika kul längre.. men asso han ser bara för underbar ut, inte sant?
men nu ska jag kolla på lite teve med mamma och äta backmans och min kladdkaka som vi gjorde! mycket mycket mycket god! imorgon är det måndag igen, gud va tiden går fort! snart slutar man nian och börjar på gymnasiet?! men jaja, jag vet ej om det blir skola för mig imorgon utan jag kanske stannar hemma och blir friskare och så går jag på tisdag, eller iallafall så jag blir frisk till på onsdag då vi har nationella proven, IGEN! denna gång ska vi skriva någon uppsats i engelska.. usch! men nu blir det sängen och teve, puss på er! tänkte slänga in en egobild! så varsegoda!

det handlar om att bjuda på sig själv, right?! / sss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar